نفساني

نفساني (https://www.nafsany.cc/vb/index.php)
-   ملتقى أصحاب نوبات الهلع (https://www.nafsany.cc/vb/forumdisplay.php?f=58)
-   -   يوميات أصحاب الهلع (https://www.nafsany.cc/vb/showthread.php?t=61271)

رجل ضد الهلع 25-12-2010 03:15 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توالناس (المشاركة 570663)
والله يارجل دقات غريبه يعني دقات خقيفه بس احس فيهااا يعني نبض خقيق واللي نخووفني حرارة رجلي

يارجل من غير هالى تقول عنه عجل مافينا هلع
لازم حراره او بروده وتوسوس بالقلب وكل يوم بطلعلك اعراض جديده لاتلحق الوسواس وانا اخوك والله قوم صل ركعتين وقول الى بيصير يصير توكل على الله سبحانه ومافيك الا العافيه ترى

(امير الصمت) 25-12-2010 03:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توالناس (المشاركة 570663)
والله يارجل دقات غريبه يعني دقات خقيفه بس احس فيهااا يعني نبض خقيق واللي نخووفني حرارة رجلي

طالما سامع دقات غريبة اوعا تفتحتح الباب اوعي ههههههههه
والله كلها وسوسة قوم صل ركعتين ونام

دانوشة 25-12-2010 03:18 AM

sa7 ya abo abdulha da5a men al mobile fe3ln asly ba7wel anam f 2ollt ad5ol asalm 3aliko w army al tamasy

رجل ضد الهلع 25-12-2010 03:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 570665)
منا هروووووووووووووووووح هجي بسرعة هههههههه ان شاء الله يارب تديم الضحكة وماتنقطع ابدا علي وجهك يا بو عبدالله انت وانا وكل اخونا اللي هنا تصدق تنفع مطلع اغنية هههههههههه

ههههههههههههههههههههههه
امين يارب اجمعين يامحمد
قلب من دكتور الى نجاة الصغيره
الحاله دى به مش بانجو حقن على طووووووووووووووووول
ههههههههههههههه
شوهت صورتك انا فالمنتدى يامحمد صح
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

توالناس 25-12-2010 03:18 AM

الله يعيييييييين ماظن اقدر انووم

رجل ضد الهلع 25-12-2010 03:20 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دانوشة (المشاركة 570668)
sa7 ya abo abdulha da5a men al mobile fe3ln asly ba7wel anam f 2ollt ad5ol asalm 3aliko w army al tamasy

وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته
لو عايزا عشا موجود :)))))))

دانوشة 25-12-2010 03:21 AM

taw al nas matkfsh aw mat5fesh da 3ady kol men al wesoas e7na walhii bnday3 aw2at gamela me 7aytna fe al 5of w al hal3 w al wasosa de read some quran w isa hatb2a zay al fol w esh3'l wa2tk b ay 7ga books games rabna yafrgaha 3alina kolnaa

رجل ضد الهلع 25-12-2010 03:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توالناس (المشاركة 570670)
الله يعيييييييين ماظن اقدر انووم

ليش ياخوى والله قول حق نفسك كل هذا وسواس انت بقرارت نفسك تدرى انه وسواس بس احنا نبى انكد على نفسنا صل ركعتين وادعى ربك الحين الثلث الاخير من اليل ربك يستجيب الدعاء نااااااااااااااااااااااااام واضرب هالوسواس بالطوفه ترى ملينا من هالوسواس والله لى متى قاعدين ونهوجس ماصارت
ولا انت شرايك

(امير الصمت) 25-12-2010 03:24 AM

ناااااااااااااام نااااااااااااااااااااام ياتو الناس اقولك طيب اذا ما قادر تنام متغصبش علي نفسك ياسلام لو كنت في مصر كنت هتنام علي طول او ل ما تفتح الراديو وتسمع حدييييييييييييييييييييييييث الروووووووووح للشيخ محمد الراوي بيحكي قصص دينية قبل النوم تخليك طاير في السحاب حديييييييييييييييث الروووووووووووووووووووح هههههه

دانوشة 25-12-2010 03:24 AM

mohamed lazem terg3 tany ta3ysh 7aytk ana 7asa enk ensan mar7 w tayeb w sha5sytk 7elwa endmag ma3 al nas w 3esh 7ayatk sa7 e3ml format l dem3'k w fakr fe ele gai isa haykon a7ala w a7la

توالناس 25-12-2010 03:25 AM

انا معك انه وسوااااااس بس يقتللللللللللل وربي

بس ابي اعرف هل الكبد لما تحتر يعني حرقان له دخل في دقات القلب

لامب لحظة كل ماقلبي دقاته تكوون غريبه تكوون كبدي تحرق

دانوشة 25-12-2010 03:26 AM

أنا قمت دخلت من اللاب توب اهوو

(امير الصمت) 25-12-2010 03:28 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة دانوشة (المشاركة 570677)
mohamed lazem terg3 tany ta3ysh 7aytk ana 7asa enk ensan mar7 w tayeb w sha5sytk 7elwa endmag ma3 al nas w 3esh 7ayatk sa7 e3ml format l dem3'k w fakr fe ele gai isa haykon a7ala w a7la

ان شاء الله يا اختي انا اشتقت والله لاصحابي وللخروج ان شاء الله ارجع تاني لحياتي لما اكون مستعد ادعيلي يا اختي

دانوشة 25-12-2010 03:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 570680)
ان شاء الله يا اختي انا اشتقت والله لاصحابي وللخروج ان شاء الله ارجع تاني لحياتي لما اكون مستعد ادعيلي يا اختي

ان شاءالله يا محمد هترجع احسن من الاول (ان مع العسر يسر) انا واثقة فى ربنا جدااا وعارفة انه هيعوض صبرنا وتعبنا خير واكيد برده دة تكفير ذنوب

رجل ضد الهلع 25-12-2010 03:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توالناس (المشاركة 570678)
انا معك انه وسوااااااس بس يقتللللللللللل وربي

بس ابي اعرف هل الكبد لما تحتر يعني حرقان له دخل في دقات القلب

لامب لحظة كل ماقلبي دقاته تكوون غريبه تكوون كبدي تحرق

تو الناس انت قاعد تراقب جسمك زياده عن اللزوم وانا معاك صح الوسواس يقتل بس ليش ما انت تقتله
انت عجل لو شايف موضوع اختنا ليان كان شسويت كان وسوست لشهر جدام بس الحمدالله على كل حال
شوف ياخوى احنا لما نوسوس نتوتر ولما نتوتر تلقانا نفرك باصابعنا والجسم يحتر وتحس باوجاع بجسمك كل شويه بمكان انت ليش اتابع دقات قلبك انا والله قبل ياخوى امشى وايدى على رقبتى وعلى قلبى اتابع النبض بس اخوى قالى ليش انت الى تجيبه حق نفسك وحلفت انى ما المس النبض وفعلا ولا اقرب صور النبض والله العظيم ياخوى من يوم مابطلت هالسالفه وانا ناسى القلب بالى فيه صدفنى لاتحط ايدك على قلبك ولاتسال غريبه ولا طبيعيه ماكو الا العافيه الشيطان قاعد يلعب فيك عدل تعوذ من ابليش واسمع الكلام وصل ركعتين ولا 4 ركعات وبترتاح وتنام ان شاء الله

الساعة الآن 05:11 AM