نفساني

نفساني (https://www.nafsany.cc/vb/index.php)
-   ملتقى أصحاب نوبات الهلع (https://www.nafsany.cc/vb/forumdisplay.php?f=58)
-   -   يوميات أصحاب الهلع (https://www.nafsany.cc/vb/showthread.php?t=61271)

(امير الصمت) 31-12-2010 01:01 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليش لا (المشاركة 574443)
اخوي محمد ,,

الي اعرفة ان اعفاء الجيش يكون اما في حالة ان عمرك يكون 37 سنة او اكثر

او في حالة قطع احد الاصابع ( لا قدر الله )

او تنحبس شهرين في السجن .

غير كذا والله ما اعرف

شكرا يا بو ناصر بس الكلام دة مش عندنا في مصر في مصر في شيء اسمة سن الامتناع وهو 30 سنة ولو بلغت هذا السن بدون تقديم ورقك تدفع غرامة لا تتعدي 10 الاف جنية اما لو كنت قدمت ورقك وهربت يعني دخلت وهربت دي حبس من 6 اشهر الي سنة دة اللي معروف في مصر انت اخبارك ايه اوعي تكون زعلت مني انا كنت بتكلم من عشمي فيك والله انت غالي علي انت اول من رد علي هنا واهتم

توالناس 31-12-2010 01:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليش لا (المشاركة 574451)
حياك الله ياخي تو الناس

هاه شمسوي هاليومين ؟

الحمد الله خلها على ربك ان شاء الله يفرجها

رجل ضد الهلع 31-12-2010 01:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليش لا (المشاركة 574450)
ااافاااا هذي مو سالفة الله يهداك

وين الي بيشغل نفسه وين الي راح يتحول قيس مدري نرجس اذا توتر ؟

طيب انت تقول انك اتصلت على دكتورك صح والا لا ؟

وش قال لك الدكتور؟

الدكتور قال ماكو شى وهالموضوع نسبى يعنى ممكن ناس مافيهم توتر ولا قلق ويجيهم كل الامراض وقالى انت باحسن حال وتحسنت عن قبل بكثيييييييييييييييير وهالشى صحيح يابوناصر بس ياخوك لما اتوتر يجينى عوار بالراس يتعبنى يخلينى اخاف زياده ياخوى

ليش لا 31-12-2010 01:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 574452)
شكرا يا بو ناصر بس الكلام دة مش عندنا في مصر في مصر في شيء اسمة سن الامتناع وهو 30 سنة ولو بلغت هذا السن بدون تقديم ورقك تدفع غرامة لا تتعدي 10 الاف جنية اما لو كنت قدمت ورقك وهربت يعني دخلت وهربت دي حبس من 6 اشهر الي سنة دة اللي معروف في مصر انت اخبارك ايه اوعي تكون زعلت مني انا كنت بتكلم من عشمي فيك والله انت غالي علي انت اول من رد علي هنا واهتم

ههههه

لا لا الله لا يجيب الزعل ان شاء الله

(امير الصمت) 31-12-2010 01:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 574446)
شوف يامحمد انا ما اعرف ضباط جيش رتب صغيره اعرف رتب كبيره وهالناس ما اكلمهم على موضوع صغير زى ده انا حبعتك على ضابظ شرطه نقيب فالمباحث ده ممكن يفيدك ولو عايز رتبه اكبر قول لو ده مش حينفع وانت قولو الى انت عايزو ووهو مش حيقصر معاك ابدا

لا يا ريس شرطة مين بس الله يخليك ههههه لا شكر وبعدين الشرطة ملهاش دخل بالجيش اللي يعرف اما محامي او ضابط في الجيش بس علي العموم شاكر لاهتمامك

ليش لا 31-12-2010 01:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 574454)
الدكتور قال ماكو شى وهالموضوع نسبى يعنى ممكن ناس مافيهم توتر ولا قلق ويجيهم كل الامراض وقالى انت باحسن حال وتحسنت عن قبل بكثيييييييييييييييير وهالشى صحيح يابوناصر بس ياخوك لما اتوتر يجينى عوار بالراس يتعبنى يخلينى اخاف زياده ياخوى

طيب قلي من ايش تخاف بالضبط ؟

رجل ضد الهلع 31-12-2010 01:05 AM

بوناصر لما اقولك الى عندى ياخوى ارتاح انت السيبراليكس مالى هههههههههههه محد يعرفلى الا انت ياخوى هههههههههههههه والله شوى ارتحت اللهم لك الحمد

ليش لا 31-12-2010 01:07 AM

فاااااصل ,,,, الاخبار الجوية :

امطااااار على الرياض الان

ههههه وناااسة

توالناس 31-12-2010 01:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 574458)
بوناصر لما اقولك الى عندى ياخوى ارتاح انت السيبراليكس مالى هههههههههههه محد يعرفلى الا انت ياخوى هههههههههههههه والله شوى ارتحت اللهم لك الحمد

سلامتك ياخوي انت الدكتوررر حقنا ومانبي نشووفك الا طيب

ليش لا 31-12-2010 01:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 574458)

اه يابوعبدالله

عز الله كلمة خوي فيك قليلة وانا اخوك

رجل ضد الهلع 31-12-2010 01:08 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 574456)
لا يا ريس شرطة مين بس الله يخليك ههههه لا شكر وبعدين الشرطة ملهاش دخل بالجيش اللي يعرف اما محامي او ضابط في الجيش بس علي العموم شاكر لاهتمامك

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه
ليه ليه يامحمد على فكره انت لو عايز انا اعرف من ملازم الى مساعد وزير داخليه عندكو وكلهم يتمنو يخدمونى يعنى لما تقول انك من طرفى حتشوف معامله عمرك ماتعملت بيها قبل كده ماتخافش يامحمد ولو مش عايز تروح اتصل تلفون
وبصراحه يامحمد انا اعرف لواء فالجيش ومش عايز اتصل بيه على حكايه زى دى لانى حكلمو علشان ادخل واحد الجيش عندكو انا وعدتو بكده فهمت

(امير الصمت) 31-12-2010 01:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليش لا (المشاركة 574460)

ههههه وناااسة

يا اخي ياريت تمطر في القاهرة بدل البرد دة المطر بيدفي

رجل ضد الهلع 31-12-2010 01:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليش لا (المشاركة 574457)
طيب قلي من ايش تخاف بالضبط ؟

والله يابوناصر مادرى خايف من يصير فينى مرض بس هذا الى خايف منه

رجل ضد الهلع 31-12-2010 01:11 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ليش لا (المشاركة 574460)

ههههه وناااسة

ماشاء الله الله يزيده ويرحم عبيده
اخييييييييرا الله انعم عليكم
حنا يقولون باجر ان شاء الله فى امطار ياخوك المطر ضرورى الفيرويات لعبت لعب هالسنه

(امير الصمت) 31-12-2010 01:13 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 574463)
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههه
ليه ليه يامحمد على فكره انت لو عايز انا اعرف من ملازم الى مساعد وزير داخليه عندكو وكلهم يتمنو يخدمونى يعنى لما تقول انك من طرفى حتشوف معامله عمرك ماتعملت بيها قبل كده ماتخافش يامحمد ولو مش عايز تروح اتصل تلفون
وبصراحه يامحمد انا اعرف لواء فالجيش ومش عايز اتصل بيه على حكايه زى دى لانى حكلمو علشان ادخل واحد الجيش عندكو انا وعدتو بكده فهمت

لا يا اخي انت افهمني انا الحمد الله غلبان مدخلتش قسم شرطة ولا مرة في حياتي حتي لما عملت البطاقة الشخصية كان مكتب جنب القسم ههههههههه تقولي مساعد وزير الدخلية لا يا باشا ثم انا قولتلك الشرطة ملهاش دخل بالجيش طيب متعرفش اي محامي مصري حتي ولو المحامي بطاطا بتاع ارابيسك هههههههه

الساعة الآن 08:09 PM