نفساني

نفساني (https://www.nafsany.cc/vb/index.php)
-   ملتقى أصحاب نوبات الهلع (https://www.nafsany.cc/vb/forumdisplay.php?f=58)
-   -   يوميات أصحاب الهلع (https://www.nafsany.cc/vb/showthread.php?t=61271)

رجل ضد الهلع 31-12-2010 02:27 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توالناس (المشاركة 574535)
راح اسمع كلامككككككككك وراح اسوويهاا وبدوون تردد

نجي لي المشكله الاخرى اذاا جيت انااام اطوول مانوووم انا حالياا اكلمك وانا ع السرير احتري يجيني النووم مانمنت مع اني من قمت الصبح وانا اقوول متى يجي الليل عشان انووم

شوف الممنوع مرغوب انت اذا لحقت النوم راح الحين ابيك تقوم وتشغل التلفزيون وتشوف فلم ولا تسوى اى شى ولالالالالاتنااااااااام دير بالك تنام ابيك تسهر الى صلاة الفجر تصلى ثيام الليل وتصلى الفجر وهم لاتنام ابيك صاحى
اذا انت ماتبى النوم يجيك واذا تبى النوم مايجيك معروفه لاتفكر بالنوم وراح تلقى نفسك نعساااااااااااان جرب وتعود على هالشى
وياخوى كل شى اقوله لك مو من اول تجربه بيصير فهمتنى

رجل ضد الهلع 31-12-2010 02:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 574538)
ههههههه يا اخي في رهابي زيي يبقاليه مشكلة مع الشرطة دا انا كنت مت من 59 دقيقة فاتت هههههههههههههههه

مافيه اى مشكله يامحمد قول ايه السؤال وانا ارد عليك بكره ان شاء الله

توالناس 31-12-2010 02:30 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 574540)
شوف الممنوع مرغوب انت اذا لحقت النوم راح الحين ابيك تقوم وتشغل التلفزيون وتشوف فلم ولا تسوى اى شى ولالالالالاتنااااااااام دير بالك تنام ابيك تسهر الى صلاة الفجر تصلى ثيام الليل وتصلى الفجر وهم لاتنام ابيك صاحى
اذا انت ماتبى النوم يجيك واذا تبى النوم مايجيك معروفه لاتفكر بالنوم وراح تلقى نفسك نعساااااااااااان جرب وتعود على هالشى
وياخوى كل شى اقوله لك مو من اول تجربه بيصير فهمتنى

اوك راح اجرب

رجل ضد الهلع 31-12-2010 02:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة توالناس (المشاركة 574542)
اوك راح اجرب

بالتوفيق شد حيلك

(امير الصمت) 31-12-2010 02:34 AM

والله يا اخي ما لي اي مشكلة مع الشرطة انا ولله الحمد المنطقة كلها تحلف بأدبي واخلاقي والله الحمد الله ابي كان امام مسجد سؤالي هو ايه موقف واحد تغيب عن الجامعة 3 سنوات من التجنيد بس لو هتسبببلك اي حرج من اي نوع بالله عليك اقسمت عليك بالله انا لا تسأل ماشي

رجل ضد الهلع 31-12-2010 02:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 574545)
والله يا اخي ما لي اي مشكلة مع الشرطة انا ولله الحمد المنطقة كلها تحلف بأدبي واخلاقي والله الحمد الله ابي كان امام مسجد سؤالي هو ايه موقف واحد تغيب عن الجامعة 3 سنوات من التجنيد بس لو هتسبببلك اي حرج من اي نوع بالله عليك اقسمت عليك بالله انا لا تسأل ماشي

انت فهمتنى غلط انا مش بسال علشان محرج لو طلع عليج حاجه لا انا بسال علشان شفت عندك فوبيا من الشرطه بس
السؤال انت تغيبت عن الجامعه 3 سنوات ودلوقتى بتدرس ايه الى انت عايزو باه انك امتى تروح التجنيد ولا ايه بالظبط

(امير الصمت) 31-12-2010 02:46 AM

لا يا اخي انا مبدرسش حاجة انا قاعد زي خيبتها في البيت ههههههههه خلاص يا بو عبدالله لا تسأل انا هتصل بمحامي خلاص المسألة دي لازم لها قاعدة مع محامي مش هينفع سؤال ورد خلاص تعبتك معايا انا

رجل ضد الهلع 31-12-2010 02:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 574549)
لا يا اخي انا مبدرسش حاجة انا قاعد زي خيبتها في البيت ههههههههه خلاص يا بو عبدالله لا تسأل انا هتصل بمحامي خلاص المسألة دي لازم لها قاعدة مع محامي مش هينفع سؤال ورد خلاص تعبتك معايا انا

انت حكايتك حكايه
عموما يامحمد انت عارف نفسى اخدمك ولله واى حاجه تحتاجها قول بس وان شاء الله اعملهالك لو اقدر انت اخ يامحمد

(امير الصمت) 31-12-2010 02:51 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 574552)
انت حكايتك حكايه
عموما يامحمد انت عارف نفسى اخدمك ولله واى حاجه تحتاجها قول بس وان شاء الله اعملهالك لو اقدر انت اخ يامحمد

ولا حكاية ولا حاجة يا عم انا زي الفل وبكرة كله هيبقا تمام ان شاء الله

رجل ضد الهلع 31-12-2010 02:55 AM

باذن الله تعالى انا الى عاجينى فيك يامحمد ان بقى عندك اصرار وعزيمه

(امير الصمت) 31-12-2010 03:04 AM

الحمد الله ان سيبها علي الله واله يا اخي انا مايهمني ايه اللي يحصلي اهم شيء بس واللي تاعبني هو اهلي خايف عليهم وفي نفس الوقت نفسي افرحهم دايما سادد نفسهم ومتاثريين بيه قوي خصوصا الوالدة كل ما تقعد معايا تقول دا كنت بقول عليك انت الوحيد اللي هتفرحني انت الوحيد في اخواتك اللي نافع كنت افتخر بيك قدام العيلة واقول انا معنديش غير محمد كلام يوجع

رجل ضد الهلع 31-12-2010 03:07 AM

كلو حيتغير يامحمد ده اختبار من الله سبحانه والوالده حتفتخر بيك وحترفع راسها
لا تنسى
ان مع العسر يسرى
وبكررها كتير يامحمد
مع العسر يسرى مش عبد العسر يعنى الفرج مع الشده توكل على الله فهو حسبك

(امير الصمت) 31-12-2010 03:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 574558)
كلو حيتغير يامحمد ده اختبار من الله سبحانه والوالده حتفتخر بيك وحترفع راسها
لا تنسى
ان مع العسر يسرى
وبكررها كتير يامحمد
مع العسر يسرى مش عبد العسر يعنى الفرج مع الشده توكل على الله فهو حسبك

ياريت والله يا اخي انا احب امي بجنون ولو اطول اجبلها نجمة من السما اجيبلها بس بقا ياعم خلتني ابكي ههههههههههه ان شاء الله خير يارب انت عارف اللي هتتجوزني مش بعيد تتعشي علي كمان وتصبح علي جيتار ههههههههههه

رجل ضد الهلع 31-12-2010 03:25 AM

ههههههههههههه لا ان شاء الله الى حتجوزك حتتعشى غلى درامز وتصحى على ساكسفون
ياعم سبها على الله الله يخليلك الوالده وتشوف عيالك بين احضانها على فكره احنا مكبرين المسائل جدا
الدنيا ماشيه والحياه ماشيه وكل واحد حيعمل الى الله كاتبه
عيش ياسيدى لاتخلى الدنيا تفوتك دى مش حترجع تانى عيشها بحلوها وبمرها ودائما قول
ياااااااااااااااارب

امل جديد 31-12-2010 03:25 AM

كل سنه وانتم طيبين ويارب يشفينا جميعا وتكون سنه سعيده علينا كلنا قولوا امين

الساعة الآن 04:46 AM