نفساني

نفساني (https://www.nafsany.cc/vb/index.php)
-   ملتقى أصحاب نوبات الهلع (https://www.nafsany.cc/vb/forumdisplay.php?f=58)
-   -   يوميات أصحاب الهلع (https://www.nafsany.cc/vb/showthread.php?t=61271)

(امير الصمت) 04-01-2011 12:46 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 576988)
صح هو ده يامحمد
واحس كانه جسمى مهدود مافينى حيييييييل

عادي دة من التوتر تقدر تقول عرض جديد من اعراض النوبة انت لسة شوفت حاجة هههههههه دة انا شوفت البدع ههههه

رجل ضد الهلع 04-01-2011 12:52 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 576990)
عادي دة من التوتر تقدر تقول عرض جديد من اعراض النوبة انت لسة شوفت حاجة هههههههه دة انا شوفت البدع ههههه

والله يامحمد انا من زمان ماجتنى نوبه بهالقوه
الحمدالله على كل حال
بوهلع والله الفلم طلع تافهه الصراحه شكله اهو الى خله النوبه تجى :)
قاعد اشوف التلفزيون الحين ويطلع واحد ويقول بالصدفه قل لن يصيبنا الا ماكتب الله لنا
كانه يقولها لى سبحان الله

ابو هلع 04-01-2011 12:57 AM

الله يعينك والله بس انت حمدلله تعرف كيف تتصرف مع نوبات الهلع اهم شي لا تعطلك عن مهامك اليوميه ونشاطك

(امير الصمت) 04-01-2011 12:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 576993)
والله يامحمد انا من زمان ماجتنى نوبه بهالقوه
الحمدالله على كل حال
بوهلع والله الفلم طلع تافهه الصراحه شكله اهو الى خله النوبه تجى :)
قاعد اشوف التلفزيون الحين ويطلع واحد ويقول بالصدفه قل لن يصيبنا الا ماكتب الله لنا
كانه يقولها لى سبحان الله

ان شاء الله ما تنعاد وانا ان خفيت وساعدني الدوا انت لازم تلجأ لدوا لان والله النوبات هذة تذبح البني ادم وتضيع سنين عمرة في الهم ولازم الواحد يلجأ لكل السبل المتاحة

رجل ضد الهلع 04-01-2011 01:01 AM

لا الحمدالله انا من زمان ماجتنى نوبه الحمدالله ومسيطر عليها باذن الله
محمد انا مو مثلك انا اطلع واروح واجى وامارس مهامى كلها ولله الحمد ومايحتاج علاج علشان نوبه جتنى
انا من زمان ماجتنى نوبه ومو معقوله علشان نوبه اخذ دوا انا لما كانت تفتك فينى يوميا ما اخذت تبينى الحين اخذ حرام ليش ادخل بدوامه الدوا وانا قادر باذن الله اتعامل معاها

(امير الصمت) 04-01-2011 01:07 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 576999)
لا الحمدالله انا من زمان ماجتنى نوبه الحمدالله ومسيطر عليها باذن الله
محمد انا مو مثلك انا اطلع واروح واجى وامارس مهامى كلها ولله الحمد ومايحتاج علاج علشان نوبه جتنى
انا من زمان ماجتنى نوبه ومو معقوله علشان نوبه اخذ دوا انا لما كانت تفتك فينى يوميا ما اخذت تبينى الحين اخذ حرام ليش ادخل بدوامه الدوا وانا قادر باذن الله اتعامل معاها

علي العموم انا اتمنالك كل خير وامني انك تصحي الصبح تلاقي نفسك من غير هلع ولا اي مرض تاني وتكون في اتم الصحة والله علي ما اقول شهيد واتمني لكل الناس الخير والله بس انا ما بحبش حد يتالم امامي خصوصا بألم انا حاسس به واقعد ساكت

رجل ضد الهلع 04-01-2011 01:16 AM

حبيبى محمد انت عايزلك كورس فى فن التعامل مع شخص فيه حاله هلع هههههههه
لو حد جالو هلع وبيكلمك لازم تهديه ومتديلوش حلول تخضوووو يعنى لازم تاخذ دواااا ولا لازم تروح لطبيب ولا مش عارف ايه لا انت تخليه ريلاكس خالص وتحسسو بالامان وانا عارف انك تتمنالى الخير ولكل الاعضاء يامحمد والله

رجل ضد الهلع 04-01-2011 01:17 AM

بوهلع انت حلمان فينى ؟؟؟؟

رجل ضد الهلع 04-01-2011 01:31 AM

شفيكم سكتوووووو

(امير الصمت) 04-01-2011 01:32 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 577009)
حبيبى محمد انت عايزلك كورس فى فن التعامل مع شخص فيه حاله هلع هههههههه
لو حد جالو هلع وبيكلمك لازم تهديه ومتديلوش حلول تخضوووو يعنى لازم تاخذ دواااا ولا لازم تروح لطبيب ولا مش عارف ايه لا انت تخليه ريلاكس خالص وتحسسو بالامان وانا عارف انك تتمنالى الخير ولكل الاعضاء يامحمد والله

هو الدوا حاجة تخض الرسول قال تداو لكن طالما انت قادر علي الحل بدون دوا ان شاء الله تخف من غيرة بس انا عايز اقولك انت ماكملتش سنة بالهلع انا في هذة الفترة والله كنت مثلك جاني نوبات مستمرة وراحت سنة كاملة ورجعت كل شهر او شهريين مرة وكنت اخرج واروح واجي كنت اسافر سوريا عند عمتي عادي لوحدي حتي حدث الحدث الاليم وساعتها بدأت اتحرك وذهبت لطبيب نفسي عالجني سلوكي ولانفع شهرين وادالي سيروكسات ورميتة والله انا كل املي ان لااريد لاقدر الله ان اراك مثلي والله ازعل واحزن ويضيق صدري زيادة

رجل ضد الهلع 04-01-2011 01:35 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 577014)
هو الدوا حاجة تخض الرسول قال تداو لكن طالما انت قادر علي الحل بدون دوا ان شاء الله تخف من غيرة بس انا عايز اقولك انت ماكملتش سنة بالهلع انا في هذة الفترة والله كنت مثلك جاني نوبات مستمرة وراحت سنة كاملة ورجعت كل شهر او شهريين مرة وكنت اخرج واروح واجي كنت اسافر سوريا عند عمتي عادي لوحدي حتي حدث الحدث الاليم وساعتها بدأت اتحرك وذهبت لطبيب نفسي عالجني سلوكي ولانفع شهرين وادالي سيروكسات ورميتة والله انا كل املي ان لااريد لاقدر الله ان اراك مثلي والله ازعل واحزن ويضيق صدري زيادة

هههههههههههههههههههههههههه والله انت مشكله يامحمد لسه بقولك متخضش الى فيه هلع تقولى انا كنت زيك وسائت حالتى وتدهورت صلى على النبى يامحمد

(امير الصمت) 04-01-2011 01:41 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 577015)
هههههههههههههههههههههههههه والله انت مشكله يامحمد لسه بقولك متخضش الى فيه هلع تقولى انا كنت زيك وسائت حالتى وتدهورت صلى على النبى يامحمد

ههههههههههههه ان شاء الله مافيش خض ولا حاجة في حاجة انا وانا زيك كنت جاهل بالامور اما انت الان عالم والعالم مش زي الجاهل

رجل ضد الهلع 04-01-2011 01:45 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 577017)
ههههههههههههه ان شاء الله مافيش خض ولا حاجة في حاجة انا وانا زيك كنت جاهل بالامور اما انت الان عالم والعالم مش زي الجاهل

عالم ايه بس العالم ربنا
شوف يامحمد انا الى نفعنى بعد ربنا ان انا بعرف الدكتور النفسى من قبل لايجينى اى اعراض ولا هلع ولا اى حاجه والدكتور كان عارف عنى كل حاجه ولما جانى الهلع الدكتور كان عارف عنى كل حاجه فمبدأش معايا من الصفر لا هو عارف انا ايه وليه حصل وكل حاجه
انا يامحمد دلوقتى ناقصنى انى ارجع اشتغل زى الاول واوقف الشركه بتاعتى على رجلها وارجع زى زمان صفقات ومناقصات وشغل ده الى ناقصنى دلوقتى لانه الفراغ قاتلنى يامحمد ده هو السبب الرئيسى للهلع معايا نقص وقلب على هيئة هلع

(امير الصمت) 04-01-2011 01:49 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 577019)
عالم ايه بس العالم ربنا
شوف يامحمد انا الى نفعنى بعد ربنا ان انا بعرف الدكتور النفسى من قبل لايجينى اى اعراض ولا هلع ولا اى حاجه والدكتور كان عارف عنى كل حاجه ولما جانى الهلع الدكتور كان عارف عنى كل حاجه فمبدأش معايا من الصفر لا هو عارف انا ايه وليه حصل وكل حاجه
انا يامحمد دلوقتى ناقصنى انى ارجع اشتغل زى الاول واوقف الشركه بتاعتى على رجلها وارجع زى زمان صفقات ومناقصات وشغل ده الى ناقصنى دلوقتى لانه الفراغ قاتلنى يامحمد ده هو السبب الرئيسى للهلع معايا نقص وقلب على هيئة هلع

وانت ايه اللي مخليك فاضي ليه مش بترجع تاني لشغلك ليه سايب نفسك للوهم

رجل ضد الهلع 04-01-2011 01:50 AM

منا شغال اهو بحاول وربنا كريم

الساعة الآن 10:03 PM