نفساني

نفساني (https://www.nafsany.cc/vb/index.php)
-   ملتقى أصحاب نوبات الهلع (https://www.nafsany.cc/vb/forumdisplay.php?f=58)
-   -   يوميات أصحاب الهلع (https://www.nafsany.cc/vb/showthread.php?t=61271)

(امير الصمت) 04-01-2011 01:54 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 577021)
منا شغال اهو بحاول وربنا كريم

ياعم انت حيرتني معاك شغال وازاي الفراغ بيقتلك هههههه يمكن شغال نص نص هههههه

رجل ضد الهلع 04-01-2011 01:56 AM

لا انت مش فاهم قصدى شغال على انى اوقف الشركه على رجليها بحاول اجيب شغل واظبط امورى فالشركه الحكايه مش انى اروح اقعد فالمكتب بتاعى وبس لا شركه ومكتب وكل حاجه بس من غير شغل ايه الفايده كده اعتبر مش بشتغل يامحمدفهمت

مزاجية 04-01-2011 02:00 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هلع (المشاركة 576980)
لا تكفين شنو شهر حاولي تبتعدين عنه انا الحمدلله عندي ولا اخذت منه حتى بنوبات الهلع ما اخذ منه والحين وضعي تمام ونومي تمام
بس غريبه ليه رفعتي الجرعه 60 من البروزاك؟؟

الدكتور قالي زودي الجرعه يوم شافني مازلت اعاني من نوبات بس الحمدالله من زودتها وانا احس بفرق

(امير الصمت) 04-01-2011 02:02 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 577024)
لا انت مش فاهم قصدى شغال على انى اوقف الشركه على رجليها بحاول اجيب شغل واظبط امورى فالشركه الحكايه مش انى اروح اقعد فالمكتب بتاعى وبس لا شركه ومكتب وكل حاجه بس من غير شغل ايه الفايده كده اعتبر مش بشتغل يامحمدفهمت

امممممممم ايوة كدا فهمت انت لسة في مرحلة انك تجيب شغل للشركة هي الشركة تخصصها ايه

رجل ضد الهلع 04-01-2011 02:06 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 577026)
امممممممم ايوة كدا فهمت انت لسة في مرحلة انك تجيب شغل للشركة هي الشركة تخصصها ايه

انا كنت بشتغل زمان فالمقاولات بعدين غيرت النشاط الى صيانه ونظافه طرق
شفت عمال النظافه الى بينظفو الشوارع والى ينظفو المجمعات دول انا باخذذ المناقصات بتاعتهم وعمالى هم الى بيشتغلوووووو

(امير الصمت) 04-01-2011 02:10 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 577027)
انا كنت بشتغل زمان فالمقاولات بعدين غيرت النشاط الى صيانه ونظافه طرق
شفت عمال النظافه الى بينظفو الشوارع والى ينظفو المجمعات دول انا باخذذ المناقصات بتاعتهم وعمالى هم الى بيشتغلوووووو

اه والله حاجة جميلة ياعني انت اللي منضف البلد ههههه طيب ما تشد حيلك وتتفق مع كام رئيس حي وتاخد مناطق لحسابك يالا الهمة

رجل ضد الهلع 04-01-2011 02:13 AM

ههههههههههههههه ماكنش حد غلب لا احنا عندنا غيييير عندكو يامحمد الموضوع مش كده خالص كلها وسائط ومعارف غير الكويت عن مصر المور مختلفه اختلاف كلى بس ان شاء الله بحاول والله كريم محدش بياخد رزق حد

رجل ضد الهلع 04-01-2011 02:17 AM

قولى يامحمد لما جاتلك النوبه اليوم العصر حسيت فايه بالظبط

(امير الصمت) 04-01-2011 02:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 577029)
ههههههههههههههه ماكنش حد غلب لا احنا عندنا غيييير عندكو يامحمد الموضوع مش كده خالص كلها وسائط ومعارف غير الكويت عن مصر المور مختلفه اختلاف كلى بس ان شاء الله بحاول والله كريم محدش بياخد رزق حد

هههههه شكلي وحششششششششش المهم انا عارف انت علشان تاخد شركة او مكان تنضفة لازم يكون صاحبة انت مظبطة علشان ميديش لغيرك انا فاهم علي العموم الكويت انضف من مصر هههههههه

رجل ضد الهلع 04-01-2011 02:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة افرجها يارب (المشاركة 577032)
هههههه شكلي وحششششششششش المهم انا عارف انت علشان تاخد شركة او مكان تنضفة لازم يكون صاحبة انت مظبطة علشان ميديش لغيرك انا فاهم علي العموم الكويت انضف من مصر هههههههه

الحمدالله انا راحت النوبه عدت على خير اللهم لك الحمد ارتحت الحين

(امير الصمت) 04-01-2011 02:22 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 577034)
الحمدالله انا راحت النوبه عدت على خير اللهم لك الحمد ارتحت الحين

الحمد الله تعيش وماتاخدش غيرها هههههههههه

رجل ضد الهلع 04-01-2011 02:24 AM

اللهم امين ولا المسلمين يارب
مقلتليش سالتك وماجوبتش شكلك مشفتش المشاركه السؤال حسيت فايه لما جاتلك النوبه العصر ايه الاعراض الى جاتلك بالتفصيل

(امير الصمت) 04-01-2011 02:29 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 577036)
اللهم امين ولا المسلمين يارب
مقلتليش سالتك وماجوبتش شكلك مشفتش المشاركه السؤال حسيت فايه لما جاتلك النوبه العصر ايه الاعراض الى جاتلك بالتفصيل

لا انا شوفتة بس اخوية كان قاعد جنبي انا ياسيدي رحت بعد ما كلمتك العصر وقلتلك اني خدت البريكانيل وهجمت علية الوساوس زي الطوفان وانا اصلي لاقيت نفسي اميل لقدام ولورا من غير ما اميل وضربات قلب تهد جبل وكنت هخرج من الصلاة بس عدت علي خير

رجل ضد الهلع 04-01-2011 02:30 AM

يالله الحمدالله انها عدت على خير

(امير الصمت) 04-01-2011 02:34 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة رجل ضد الهلع (المشاركة 577039)
يالله الحمدالله انها عدت على خير

الحمد لله علي كل حال يارب اكسر الحاجز النفسي واصلي بدون خوف يارب

الساعة الآن 04:48 AM