نفساني

نفساني (https://www.nafsany.cc/vb/index.php)
-   ملتقى أصحاب الوسواس (https://www.nafsany.cc/vb/forumdisplay.php?f=59)
-   -   تعالوا نفضفض لبعض واتمنى الكل يشارك. (https://www.nafsany.cc/vb/showthread.php?t=119875)

ا،السويدي 26-05-2018 04:30 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أبو عبادي (المشاركة 1332284)
أهلاً بالسويدي سلامات إن شاء الله، بسألك تأخذي دواء؟

الله يسلمك ... لا والله ما آخـذ !!!

انعكاسات 26-05-2018 06:48 PM

سلامتكم
كلنا والله نحس بضيقه
احس رمضان شهر الضيق استغفرالله

نقابي تاجي 27-05-2018 12:34 AM

السلام عليكم كل سنة وانتو طيبين
انا عندي مشكلةدلوقتي انا معايا ولدين والحمد لله وزوجي بيضغط عليا اني اجيب طفل تاني وطبعا الوسواس مش سايبني وعمالة ااجل واتحجج لكن ولادي كبرو وانا نفسي بكبر ومليش اي حجة لكن انا خايفة اوي اوي انا عارفة ان كل حاجة بايد ربنا طبعا بس انتو عارفين الوسواس خصوصا اني بيجيلي ضغط حمل وضغطي بيعلي جدا وبولد قيصري يعني حملي ليه ظروف خاصة انا كنت كدة المرتين اللي فاتو لكن كنت عادي جدا ومش خايفة وببقي فرحانة طبعا كل دة قبل مايجيلي الوسواس دة ويدمر حياتي وبجد انا مش عارفة اعمل ايه من كتر الضغط عليا

حبيبي زوزي 27-05-2018 02:34 AM

كيفكم أصدقائي

انا هذي الفتره ضيقه و نوبات هلع و ردات فعل غريبه
احد يتكلم عن الموت ابتسم

سر القلم 27-05-2018 04:03 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نقابي تاجي (المشاركة 1332363)
انا عندي مشكلةدلوقتي انا معايا ولدين والحمد لله وزوجي بيضغط عليا اني اجيب طفل تاني وطبعا الوسواس مش سايبني وعمالة ااجل واتحجج لكن ولادي كبرو وانا نفسي بكبر ومليش اي حجة لكن انا خايفة اوي اوي انا عارفة ان كل حاجة بايد ربنا طبعا بس انتو عارفين الوسواس خصوصا اني بيجيلي ضغط حمل وضغطي بيعلي جدا وبولد قيصري يعني حملي ليه ظروف خاصة انا كنت كدة المرتين اللي فاتو لكن كنت عادي جدا ومش خايفة وببقي فرحانة طبعا كل دة قبل مايجيلي الوسواس دة ويدمر حياتي وبجد انا مش عارفة اعمل ايه من كتر الضغط عليا

وانتي طيبة وبصحة وسلامة ..

هل تأخذين دواء للوسواس كاتبه دكتور ؟!!

استشيريه .. فهو الاعرف منا كلنا ..

عافاك الله .. وطهور ان شاء الله ..

زهره الالام 27-05-2018 05:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نقابي تاجي (المشاركة 1332363)

لو انتي عايزه تخلفي تاني خلاص خلفي انا عارفه ان الوسواس مش مخلينا عايشين حياتنا طبيعي بس احنا مضطرين نقاوم ونكمل حياتنا طبيعي

هديلو 27-05-2018 07:01 PM

كيفكم اخباركم ان شالله خير ... اليوم دخلت ولادة ادعولي ربنا ييسرها الله يسعدكم وينولكم الي ببالكم ... وربنا يحميلي بنتي واشوفها بخير

سر القلم 27-05-2018 07:47 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هديلو (المشاركة 1332445)
كيفكم اخباركم ان شالله خير ... اليوم دخلت ولادة ادعولي ربنا ييسرها الله يسعدكم وينولكم الي ببالكم ... وربنا يحميلي بنتي واشوفها بخير

الله ييسر امرك .. ويسلمك وجنينك .. وتفرحين فيه ..

بنت الحوسني 27-05-2018 10:46 PM

اقتباس:

الله يجعلها تساهلين دعواتج لنفسج في هالوقت

ام محمد الحكيم 28-05-2018 05:11 AM

اقتباس:

الف مبروك الله يطمنا عليكي يارب ويحفظك

حبيبي زوزي 28-05-2018 05:53 AM

اقتباس:

الله يسهلها لك و تشوفين النونو عروس يا رب و يبارك لك قي اولادك

انعكاسات 29-05-2018 01:30 AM

اقتباس:

ماشاءالله تبارك الله الله ييسر لك وتقومين بالسلامه ♥♥♥♥♥
والله افكر فيك وادعي لك دايما ان ربي يسهل ولادتك ان شاءالله 💕
مانسيتك من دعواتي
طمنينا عليك

هديلو 30-05-2018 03:02 AM

ربي يسعدكم جميعا الحمد لله ولدت وكانت ولادتي كثير صعبة لكن ربنا يسرها ... والحمد لله بنتي منيحة بس طلع عندها التهاب ... رح اتضل اكم يوم بالحضانة ربنا يشفيها ويردها لحضني بالسلامة يارب

انعكاسات 30-05-2018 07:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هديلو (المشاركة 1332809)
ربي يسعدكم جميعا الحمد لله ولدت وكانت ولادتي كثير صعبة لكن ربنا يسرها ... والحمد لله بنتي منيحة بس طلع عندها التهاب ... رح اتضل اكم يوم بالحضانة ربنا يشفيها ويردها لحضني بالسلامة يارب

ماشاءالله تبارك الله الف مبرووووك ♥♥♥♥♥
فرحت لك كثير والله ودعيت لك ♥♥♥♥♥

المنوال 30-05-2018 09:56 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هديلو (المشاركة 1332809)

ألف مبروك الحمد لله على سلامتك يا أختي و تتربي فعزكم إنشاء الله 😊😊

الساعة الآن 02:36 AM