المسلم أخو المسلم لا يظلمه ولا يسلمه، من كان في حاجة أخيه كان الله في حاجته، ومن فرج عن مسلم كربة فرج الله عنه بها كربة من كرب يوم القيامة، ومن ستر مسلماً ستره الله يوم القيامة.

العودة   نفساني > ملتقيات التجارب الشخصية والأبحاث > ملتقى أصحاب الإكتئاب

ملتقى أصحاب الإكتئاب أكره مرض الإكتئاب بنفس القدر الذي أحب به مريض الإكتئاب .. فهو أرق الناس وأصفاهم وأصدقهم .. و من لا يدمع قلبه حين يعايش مريض الإكتئاب ، فإن قلبه من حجر ، أو أشد قسوة "

قديم 18-02-2015, 09:48 PM   #16
ازهرى وراقى
مشرف ملتقى الرقية الشرعية

الصورة الرمزية ازهرى وراقى
ازهرى وراقى غير متواجد حالياً

سارون

شو رايك ببعض النكت اللى تخفف عنك ما انت به

مصري يكذب على محشش يقوله: بابا عنده عماره 500 طابق .. قال المحشش: ابوي عنده ناقه ارتفاعها 500 متر .. قال الكذاب: وازاي يركبها؟ ,, قال المحشش :: من سطح عمارة ابوك
محشش أتخانق مع أبوه فطرده ابوه من البيت ؟؟ راح علي المقابر وحط صوره أبوه وكتب عليها Coming soon
محشش ماشي قى الطريق فعدت عليه عربيه البوليس فقالولوا اطللللللع قاله لا شكرا البيت قريب.
محشش دخل لبقاله وقاله : عندك مويه صغيره ، قال راعي البقاله : ايه ، رد عليه : خلها لين تكبر.
ثنين محششين راكبين سيارة صدموا واحد..فالسواق يقول للى جنبه:انزل شف مات ولا لا..؟؟ نزل خويه الثانى وقال:تعال يمين شوي..ايووه..يسار شوي..بس..تقدم شوي بس خلاص مات.
في محشش راح يعزي ناس قال لهم ما في امل يرجع ابوكم.
أتصل حشاش مصري بأوباما و قاله أحنا أعلنا الحرب علي أمريكا أوباما أنخض .. و قالوا انتم مين ؟ الحشاش قالوا انا و بيسو و علاء و حناوي و ميخا و 3 صحبنا كمان من القهوة يعني 8 وحوش أوباما ضحك في سخرية و قالوا تعرف أني عندي 2 مليون جندي تحت أمري الحشاش قالوا … لا جديدة دي لازم أتشاور انا و الشباب …المهم الحشاش أتصل بيه تان…ي يوم و قالوا متقلقش يا أوباما مش حنعلن الحرب عليكم أوباما أبتسم و قالوا ليه الحشاش قالوا مفيش بس معندناش مكان يكفي 2 مليون أسير في القهوة.
محششين يسولفون قال الاول : وش الاطول الليل ولا النهار؟ قال الثاني:حطها جنب بعض وشف.
محششين قال واحد: قلي من صديقك أقول لك من أنت ، قال له : من صديقك ، قال: من أنت.
تنين محششين واحد قال للتاني :الغرب يا اخويا عمالين يخترعوا حاجات جديدة ويطلعوا القمر وحتي المريخ واحنا اجدع ناس مش عارفين نعمل حاجة؟ قام التانى قاله :طب خلاص احنا نروح نطلع الشمس! الاول قاله: بس الشمس بتكون حامية قوي …التاني قاله خلاص نطلعها بالليل !!
في محشش دخل البقاله قال عندكم ايس كريم ابوريالين قال راعي البقاله اي قال بكم ؟!!
محشش مسكوه في الحرم يطوف على وراء ليش ؟ مزود شوط ويبي يمسحه.
مرة واحد محشش ماشى فى الشارع لقى قرد مشي بيه قابل عسكرى مرور سألوا اودى القرد ده فين العسكرى قال له ودىه جنينة الحيوان تانى يوم معدى بالقرد العسكرى قال له مش قلتلك وديه جنينة الحيوان قال له ما أنا وديته امبارح ، النهاردة بقى هاوديه السينما.
فيه محشش جالس رجل على رجل في الفصل..قال له المدرس هذي جلسه؟؟قال:لا نسخه اصليه.
إتنين محششين .. واحد سأل التانى .. إنت أقرع ليه .. قاله من الزمن .. قاله بلاش تحلق ….عنده تانى.
محشش مسوي زحمه عند الإشاره ليش؟؟ قاعد يحك إذنه بالمفتاح.
واحد محشش قاعد مع اصحابه و بيحكيلهم : انا مره طلعلى اسد و كان فى ايدى كباية ميه رميته بيها الاسد طلع يجرى… رد عليه واحد من اللى قاعدين قاله صح انا لما قابلت نفس الاسد ضربته بالقلم ايدى اتبلت.
محشش يقوم خويه يقول له: قم قم شف بكرا …
مره واحد محشش كان في الاستاد وبيتفرج على ماتش ففي جمهور قاعدين جنبه ومتحمسين بطريقه فظيعه وكان هتافهم للفريق الله حي الاول جاي راح جه الهدف الاولاني الله حي التاني جاي راح جه الهدف التاي راح المحشش قام وهو متنرفز وقال ياريت يا جماعه اللي شاف الماتش ده قبل كده ميتكلمش

قديم 18-02-2015, 09:53 PM   #17
ازهرى وراقى

مجموعة تانية يا سارون

مرة واحد صعيدى قابل واحدة اجنبية سالها انت منين قالتله:وااات ?قالها اجدع ناس الوتاوتة دول
واحد صعيدي وواحد امريكي وواحد ياباني تايهين في الصحراء بقالهم ثلاثة ايام وفجأة ظهرلهم الجني وقال كل واحد فيكم ليه طلب واحد بس الامريكي قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه الياباني قال عايز اروح بلدي ونفذله الجني طلبه راح الصعيدي قاله واه هما سبوني لوحدي هاتهم لي تاني
واحد من بلدياتنا اشترى مراية.الصبح مراته بصت فيها و فضلت تعيط.راحت للعمدة و قالتله يا عمدة …جوزي اتجوز علي.فقال لها العمدة تعالي نروح .. نتأكد.فراح و بص في المراية و قال ده جاب عمدة تاني كمان
واحد صعيدى جاب عربيه بى ام دبليو
طبعا العربيه فيها كومبيوتر اى حاجة تحصل فى العربيه الكمبيوتر بيصلحها
الصعيدى قالك انا لازم اجرب الكمبيوتر دة راح على الباب الشمال وكسره.
..راح الكمبيوتر قال : يا ايها الباب ارجع كما كنت فرجع الباب سليم
.الصع…يدى راح كسر الباب اللى على اليمين.الكمبيوتر قال: يا ايها الباب ارجع كما كنت فر…جع الباب سليم.
الصعيدى استحلاها طلع فوق الكوبرى ونط بالعربيه من فوق الكوبرى .الكمبيوتر قال\يا ايتها النفس المطمئنه ارجعى الى ربك راضيه مرضيه

واحدة صعيدية رماها زوجها من الدور الثالت طلعتله وقالتله بلاش الهزار التقيل ده.
مرة صعيدى راح يكشف على ابنة الدكتور
غاب نصف ساعة و رجع قال لة البقية فى حياتك
رجع الولد لابوه لآلآلآ يا با ه انا ممتش
قال له اتنيل على عينك هتفهم احسن من الدكتور.
صعيدي راكب تاكسى السواق نزل يحيب علبة سجاير لاقاه خلع عصاية الفتيس سأله ليه خلعتها؟
قله: شفتك عمال تلخلخ فيها قلت لما اشلهالك علشان متتعبش.
قامت حرب بين صعايدة و الفلاحين فإحتمي الصعايدة بالجبال فكل شوية يجي الفلاحين وينادومن تحت الجبل (ياهريدي ياهريدي)يقوم يطلع لهم واحد اسمه هريدي فيطخوه ,فضلو عالحال ده لغاية ماكبير الصعايده زهق قام نادي الفلاحين (ياهريدي..ياهريدي)فقال الكبير (استني انت ياهريدي اطلع انت ياعوضين
صعيدي كتب علي نمرة عربيته “أبوأحمد” ، فوقفته لجنة المرور، فقال: أبو ظبي مش احسن مني.
عشره صعايده بيحششو البوليس كبس عليهم خمسه اتمسكو وخمسه استخبوا فى البوكس.

التعديل الأخير تم بواسطة ازهرى وراقى ; 18-02-2015 الساعة 09:56 PM

قديم 18-02-2015, 09:59 PM   #18
ازهرى وراقى

بعد كده يا سارون

حولى مشكلتك الى ملتقى الرقية الشرعية

واحنا مش حنقصر فيك ولا يهمك

قديم 18-02-2015, 10:27 PM   #19
اندريه
عضـو مُـبـدع