المسلم أخو المسلم لا يظلمه ولا يسلمه، من كان في حاجة أخيه كان الله في حاجته، ومن فرج عن مسلم كربة فرج الله عنه بها كربة من كرب يوم القيامة، ومن ستر مسلماً ستره الله يوم القيامة.

العودة   نفساني > عيادات نـفـسـاني > عيادة مشاكل الكبار

عيادة مشاكل الكبار كل ما يتعلق بالمشاكل النفسيه للكبار ، رهاب ، وسواس ، نوبات هلع ، فصام .... يقتصر الرد في العيادة على الأخصائيين المعتمدين للموقع .

عن شذوذي الجنسي

السلام عليكم انا مشترك جديد في هذا الموقع للتعريف بشحصيتي انا احمد من الاسكندرية عمري19 سنة خلوني ادخل في موضوعي انا شاذ جنسيا من مرحلة بلوغي انا لا اميل للبنات

قديم 23-07-2007, 11:00 AM   #1
لااعرف
عضو جديد

الصورة الرمزية لااعرف
لااعرف غير متواجد حالياً

عن شذوذي الجنسي

السلام عليكم انا مشترك جديد في هذا الموقع للتعريف بشحصيتي انا احمد من الاسكندرية عمري19 سنة خلوني ادخل في موضوعي انا شاذ جنسيا من مرحلة بلوغي انا لا اميل للبنات ولقد فعلت علاقات جنسية وانا مفعول بة لا اعرف ماذا افعل ضعت في نفسي تهت فيها مش عارف اعمل اية تعبان قوي انا كنت بروح لدكتورة نفسية كنت انا قوا حالة شذوذ جنسي ليها تقابلها المهم كانت بتتعلم فيا كنت انا مجال للدراسة بتاعنها لم يكن عندي اي اعتراض علس ذللك ولكن اللي تعبني اني ملقتش عندها برنامج عملي علشان تثدر تعالجني انا رحت للدكتورة دي علشان كانت ارخاصللي كانت الجلسة 30 جنية بس قبل ما اروحلها كنت بروح لدكتور اعصاب قبليها طلب مني اني اعمل شوية تحاليل وكانت نسبة هرمون التيستيرون عندي قليلة شوية اتعلجت لمدة شهرين شهر كنت باخد فية ابر وشهر كنت باخد قية حبوب قللي روح لدكتور تاني اتصل واحجز ميعاد اتصلت اتفجئت ان الجلسة ب200 جنية مقدرش علي دفع المبلغ دة جاتللي خالة اكتئاب رهيبة المهم خرجت منها اول ما سمعت عن دكتورة رخيصة الثمن واكتشفت انها بدون خبرة مقدرتش اكمل كنت كل ما الاوح بتعب اكتر كنت حاسس انها مش فاهماني خالص بعديها بعت القضية ومارست مع ناس بس بردة تعب مش عارف اريح نفسي ازاء لا كدة مستريح ولا كدة مستريح ومشاكل كل يوم بتزيد كل يوم اقول انتحر احسن وخلص نفسي من حياتي البيخة دي بس اقول لنفسي معلش يمكن بكرة يجي احسن بس بيجي داسما اوحش اصبحت لا اري مستقبل لي انا اهللي عارفيت مشكلتي انا قولتلهم وانا راجل من ناحية الجسد اما نفسيا مراة وعضويا حتي الان لا اعرف الحقيقة مش لا قي حل يمكن حد منكم يعرف لو حد يعرف حل لمشكلتش يكلمني علي ايميللي
( .............. )
المصدر: نفساني

التعديل الأخير تم بواسطة جود الفرح ; 23-07-2007 الساعة 02:23 PM سبب آخر: يمنع وضع الإيميلات